torsdag 23 februari 2012

Prinsessnedkomst, vårkänslor.....

.....i väntan på äkta bilder.......

Jaha så kom då det lille flickebarnet till slut, En prinsessa, en ny tronarvinge!!!
Dramatisk morgon för att passa radion 07.00 så har de fel på ljudet...... sen fick jag höra det desto mer resten av dagen. Grattis till Kronprinsessan Viktoria & Prins Daniel...... våra känslor är oxå "all over the place"
jag och mormor från himlen hälsar!!!!

Första vårkänsliga dagen


Solig dag med ännu mer bortsmältsnö..... Energi för att ta ner utebelysningar både här och där, Lingonkransen på dörren hamnade på komposten och den rostiga ängeln i källar´n, minigranar och tallris hamnade i eldaupphögen........gick en runda och hittade utetomten på baksidan......
lite lökar på väg upp lite här och där som jag glömt bort att jag satt.......


För övrigt så.....
....jag särskriver och sammanskriver som jag vill!!!
......väntar vi på en Petit fortfarande, eller rättare sagt vet vi inte om det blir någon, och om det blir någon så vet vi inte när..... Mr Sen har lovat ringa flera dagar nu.....
..... har jag egentligen inte tid och sitta här......


Tjiing!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja