torsdag 31 januari 2013

Idag....


Kom den upp, min nya skylt!!
Härligt röd färg bredvid skrivbordet och den röda lampan...

Saker man blir glad av ... på Tal om saker man blir Glad av kom på att Bygatan5 interiör i Tving
har fått igång sin Webshop "- Kom och köp, hejar jag ifrån Grannbyn som har så nära dit, men vem vet jag kanske webbshoppar nån dag jag mé


Skönt när man stryka saker från listorna.....

Idag blev det frysinventering & den uppätna fryslistan är nu uppdaterad och under utskrift... Några andra saker är oxå streck på, men åh nu glömde jag ju Har receptet till Bertil.
Bertil, Kolla inlägget Traket Hare så är det uppdaterat :-)

Nu blir det chai & Mia på Grötö, en dag försent igen...
Imorgon är det fredag :-)

1 kommentar:

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja