fredag 11 januari 2013

Rosa bubbel...

Idag? Varför inte?
Supergod!!!

Passar perfekt en snöig fredag som denna, en bra fredag dessutom....
Kalle hade en bra dag i skogen med Stella som fickk skälla efter ett rådjur, som bara stod där när de kom ut, perfekt för en 10 månaders blivande rådjursdrivande valp, på rätt mark dessutom, bra träning!!
...... Träffade världens underbaraste, pedagogiska och trevliga mentor & vän idag, redde ut lite frågetecken och som vanligt lärde man sig nåt kuppen.... såå bara för att!!
Vi dricker den med andakt, givetvis. Present från Ullsan & Co, A-C & Co
Från dagen då vi blev ett <3
Nu ringer det i bord & stolarklockan!!!!

4 kommentarer:

  1. mmm bubbel! Jag nöjer mig med rödvin idag men kom genast att tänka på att vi har en flaska mörkröd champange i källaren från australien! Mumma!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. ta bort den där hemska koden man måste skriva in när man kommenterar. Är ju nästan omöjligt att få rätt o jag tror många tröttnar på att försöka <3

    SvaraRadera
  3. Mmmm lät gott. Ja nu åkte den bort har hört det från andra att den är knasig :) tack för tipset Kram

    SvaraRadera
  4. Bra beslut Milla! Jädrans kod, minst två försök fick jag alltid göra vet dock inte om det säger att det va koden som va knasig eller om det kanske va jag som va knas, ...;-) kram jenny

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja