tisdag 29 september 2009

Hollywoodfruar....

Oh my Good what a Crap.... tänkte jag när jag hörde talas om det, lyssnat på ett halvt öra på radion om rabaldret runt Anna Anka och så såg jag på SKAVLAN i lördags, som jag brukar tycka är rätt bra men inte denna gången.... Men igår så råkade jag kolla på Hollywoodfruar....å här kommer domen..... Herregud vilken skit som spelas in och sänds på bästa sändningstid Oj, Oj, Oj
Nu har jag lovat mig att inte blogga om så ytliga saker så här sätter vi punkt. (he he det överlåter jag åt andra)

Det bästa med Skavlan denna gången var artisten Melody Gardet som jag aldrig hört talas om heller innan, skön musik Så därför blev det en ny laddning med musik i min spelare längre ner på sidan...... måste ju förnya sig

Nytt Nalle Phu ord ochså, i bland är inte allt så lätt och självklart alltid ......... allra längst ner på sidan rulla, rulla ner

Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja