tisdag 22 september 2009

Trädgårds drömmar....


En Stor Sten önskas till min trädgård... Som klematis och andra klättrande växter kan klättra på..... nått i stil med denna som står i Mor och Harrys fantastiska trädgård på Sturkö, täckt med hönsnät.
Pionstöden som skymtar i bakgrunden står fortfarande på önskelistan hmm som K lovat att "snickra" ihop....


Ett fint gammalt Äppelträd står oxå på önskelistan som Honungsrosen Axel Olsen kan klättra obehindrat i, som här från samma trädgård..... Dream on, Dream on

Tjiing

3 kommentarer:

  1. Härligt att ha något att drömma om inför nästa sommar! Men det var kanske inte så du tänkte...

    SvaraRadera
  2. Planer och drömmar måste man ha! Du får plantera ett äppelträd nu i höst! En sån där sten skulle jag också vilja ha! Smart med hönsnät...
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej Jag har en stor sten i mitt blomland som du kan få. Vi skall försöka ta upp den men vet inte hur stor den är.
    Du har en Award att hämta på mii blogg.

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja