onsdag 9 september 2009

Hundar kan dom...

 Springa    Flåsa    Hamsa     nosa   glana   lufsa     trava     slappa     ruska   Stretchasombaraenhundkan.....   hämta     studsa     lämna      tigga trippa     söka     simma   Plaska     Skutta    glufsa    pussas     Dregla       Sucka       flaxamedöronen    Apportera   Ålasigfram... & krypa Tuggagräs     Snoskor  Luras    kravlauppiknän...   Galoppera      Snöka       slabba   tramsa  Bemedögonen  Gnaga Slicka Gny
  Låtsasvaradöv... Tvärnita   Gäspa   Krafsa   Gläfsa Njuta  slickakatterna
Leverera   springasomenlipezanerhäst   seförvånadut    spana  Sittapåstuds  mm mm



Lite svammelinlägg kanske, men kul.... Ja, Har jag Glömt något?? ... Lämna gärna en kommentar med ord som jag inte har med......

Tjiing


1 kommentar:

  1. Ja, hundar är härliga! Min vil gärna både sola och kela ibland också...

    Lycka till med dina rosor! Jag har en The fairy som blommar nästan hela sommaren!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja