fredag 25 september 2009

Oh Oh......

Ja, Jag tror jag förköpt mig..... på.... ROSOR ... kan man göra det ??  Råkade klicka på beställ några för mycket .
-" Finns det så behövs det och vid minsta tvekan köp" (K:s slagdänga när man diskuterar något som ska köpas in och det velas hit och dit)

Floribunda rosen Astrid Lindgren, Floribunda rosen Iceberg, Damascenerrosen Madame Hardy,
Klätterrosen Rosa helenae "Hybrida" & Sebastian Kneipp en storblommig buskros,  hamnade i min kundkorg på Odla. Hmm jag har nog några dagar på mig att rekognisera  fundera ch planera var jag ska gräva gropar innan leverans, ska nog försöka  flörta med K med hjälp till nån grop..... 60x60 cm ska det väl grävas om man ska göra rätt.
Har köpt rosor därifrån innan och inte blivit besviken.... fortsättning följer...

1 kommentar:

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja