måndag 3 maj 2010

Blommar nu.....

Men kan för i mitt liv inte komma på vad den heter????? En gång i tiden hade jag stickor i jorden (innann Clara flyttade hit ) och sedan lappar på sådant som jag inte kunde komma ihåg men nu vet jag inte var jag har dom!!! Ålderstecken, eller?
Är det någon som Vet????
Kommer inte heller ihåg var ifrån jag fått den, ev från Siv....... Siv kanske vet........Växer lite i skugga framför vita löjnantshjärta och brevid fänrikshjärta........ i hörnan brevid den blivande köksterassen ska bli verkligehet snart....... ska kika på stenar och material till helgen, Tänkte mig lite japaninspirerat där, är det någon som har tips på växter som skulle passa där?
Ja nu slänger jag ut många krokar

Vill ni inte lämna en kommentar här,  maila mig på camilla.ridelll@gmail.com


SAYONARA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja