fredag 14 maj 2010

Lunddockan lever.......

.......... och blommar nu med tre fina blommor, omgiven av ett hav av ormögon.......fast det var nära den strök med häromdagen (överlevde tack vare pinnarna jag satt upp runt den) pga av en 17 kilos heffaklump vid namn Clara, som busade och studsade ner från altanen rätt ner i rabatten....... en av skotten blev lite knäckt men inte av, upplutad mot en av pinnarna, Den vita löjtnants hjärtat brevid däremot  fick offra ett par stänglar....... Grrrrrrrr Arg!!!

Här är vi lite trötta nu, iallafall matte, slickar lite sår efter att tuggat i gräset i dag i och med förlusten idag på Havsvallen med damsjuan, nåja det överlever vi väl, fick iallafall lite havsluft i näsorna å motion.
Innan kvällens bravader uträttades det lite ärenden,  lila slips & näsduk inköpt med till hörande kostym till K så han ska matcha mig lite på stundande vigselcermoni med bankett,  samt ett par skor med klack till mig ( höll i två å kunde inte bestämma mig, Nej sa K det räcker med ett par!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja