onsdag 12 maj 2010

Innan regnet....


En del av gänget idag!! Golden Moltas och cockern Basse flankerade av en hög svarta labbisar....


Johan´s labbe Ascot i stilig posé med Ingvars cocker Bassie i förgrunden, lite lagom avslppnad ( skenet bedrar)........

Clara, Denna baklänges hund!!! flankerad av Clas´s labbe Kasper och Karlshamn´s Golden Billy

Maria´s Golden Moltas i lite lagom avslppnad posé med de svarta.... bakom sig,"-  ok matte jag ligger här så länge....."

...... öste ner över oss, Åskan dundrade och blixtrarna ven........ Vi var blöta ända in till kalsongerna efter dagens hundträning, höll faktiskt i regnbyxorna innan men hängde tillbaka dom..........
Det som inte dödar det härdar....... nu är vi iallafall tillbka hemma  i soffan i värmen och lyssnar på ett program om Melody Gardot, med en värmande wisky och en varm kopp te, tvära kast här!!!
Jo idag fick fotbollen stryka på foten för hundträningens favör, längesdan jag var med nu..... Kameran var med!!! Tänkte mig lite fina vårkort....... blev inte så mycket med det innan regnet å åskan brakade loss.
Nåja nu väntar en låååångledig helg med lite av varje.... mycket trädgård, fotboll och kostyminköp och lite till.... återkommer om det.........

Tjiing

1 kommentar:

  1. Kostymbild vill jag se och med dig i din coola outfit! Idag blir det vildsvin på grillen. Tack för att du skickar ut bror min i skogen:-)

    Kram Ulrika

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja