lördag 29 januari 2011

Gammalt blir nytt!!


Hittade ett kuvert med gamla kort som jag fick av mor efter mormors begravning för flera år sedan. Jag har lovat att scanna in dem och dela med mig till mina syskon mfl IDAG kom jag På att javisst ja jag har ju en scanner, hmmmm kanske ska prova med dom där korten...... letade en bra stund efter var dem låg.
Dock scannades de in i pdf fil, öppnade och redigerade i PSE 8.0 la till lite text. Kom faktiskt ihåg mitt projekt tack vare Anette&company, idag när jag råkade hitta dit, (en gammal "fotbolls" kompis som befinner sig utomlands för ett tag) Tack

 Dagen har varit en hang around dag med lite "Feng shui" aktiviteter på hemmaplan.....som resulterade i mycket vitt, rent och fräscht, .långpromenix med långörat, hämtpizza tillsammans med grannarna....... soffhäng för resten!!!


Maybe I´ll be back tomorrow

2 kommentarer:

  1. Kolla Milla när hon rotat i handväskan sen kliar nog kalasbyxorna.hihihi

    SvaraRadera
  2. Kuul Annica.... Ja handväska redan då..... lite viktig eller??
    kul att du ville lägga en kommentar oxå, fast du valde att vara anonym.... kram Milla

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja