måndag 3 januari 2011

Sprang på....




å idag fick jag vara med!!!!
Härlig, solig,  kall, ledig eftermiddag på Listersjöisarna för att sträcka ut lite lemmar......... på väg hem, en hög med Highland Cattle blängde på oss, var tvungen att blänga tillbaka........ så sööta.
 Ropade kooosssornaaa som jag hört de gör i Bonde programmen men då lommade de iväg, måttligt roade!

Då kvällen ägnats åt siffror kände jag för att hänge mig åt lite ord och bilder bara för att jag eg inte varken har tid eller tid............ en annan dag ska jag spåna på ett maffigt 2010 kavalkad bildpotpurri. Men först lite annat..... födelsedagsfirande av mannen,  jaktmiddag med goda vänner, Redigera en ny kalender/agenda för 2011 som redan har startat ( ligger lite efter) Häremellan ska jag snygga till lite siffror på olika papper...... Snygga till hemmet..... Planera för resten  av året eller bara ta dagen som den kommer!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja