torsdag 20 januari 2011

Snopet....

Åkte på en galopperande kjäksjuka i förrgår.... jätteont i magen och brottades med att överleva mellan kräkningarna, dock bara i några timmar. Håller mig hemma i 48 timmar så det inte smittas vidare..... smittobäraren det charmiga lilla trollet Inez var ju här i helgen både lördag och söndag och våldgästade, fadern blev nämligen sjuk i måndags och trollets mormor som var här i söndags blev oxå sjuk.

Typiskt när jag i eftermiddag var anmäld på ekologisk föreläsning på Scandic hotell, första sjukdagarna på jag tror 1 1/2 år å så missar jag nåt!!!

Ute är det knallblå himmel, en stor gul sol, vit knastrande snö med minus 1 grader, ser ut som en fin dag..... nu ska nog Clara och jag ut och ta lite luft

Seee ya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja