tisdag 1 mars 2011

Filmtips....

The King´s Speech kollade vi på i söndags kvälll en jättebra och sevärd film.
Vaknade sedan på måndagsmorgonen och på radion var nyheterna att filmen fått oscars!!
Colin Firth är just nu en av mina favorit engelsk skådespelare.... följer även Downton Abbey som jag tycker är sååå bra med Hugh Bonneville som även spelade Bernie i Nottinghill 1999, ni vet  Hugh Grants jobbiga inneboende kompis........ det kom jag på när jag sökte på honom... hade jag glömt!!

Konstigt vad man kan jobba i perioder med saker och ting..... just nu prioriteras inte surfning och bloggning jättemycket. Men tyckte väl jag hade många läsare häromdagen..... surfade in på JiN som jag missade igår och där var ett inlägg och länkat till oss, trevligt!!! Vem vet det kanske kommer ett rabatt inlägg redan imorgon!!!
Då kom jag på,  att ja visst ja........ klippa ner Pelargonerna nu har de nog acklimatiserat sig lite från garage kylan......... Klippa Clara för hon ser oxå lite vildvuxen ut lite här och där

Låter det som jag börjar få dåligt minne????

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja