fredag 25 mars 2011

Projekt... målning

Förvandlingen går långsamt, startade i tisdags med all panel och fönsterfoder i köket...... men nu är rolls royce penseln införskaffad med hjälp av målarmästaren bäste systerkillen, Putte............
Vitt, Vitt, Vitt är temat!!!
Från furu och grönlaserat......... ett projekt jag länge tänkt ta tag.... så när K var iväg så tänkte jag om jag drar igång med lite färgrester jag hittade i källar´n..... räckte dock bara några kvadrat meter,  det var då målarmästaren kom in i bilden.

Grundat en gång.....

Grundat två gånger......... sen ska det på lite vit finish i gråton....... så det inte blir gulvitt!!!

dubbelklicka för förstorning....
  

Dagens Carpe Diem tyckte jag var lite kul:)

Idag är det ju Fredag, Tjooho Trevlig helg på er

Förresten ny gadget på högra sidan, prenumerera  på nya inlägg genom att fylla i din e-post adress,if you like

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja