söndag 20 mars 2011

Gooodmooorniiiing!!

Favorit arkiv bild...... passade idag!


Uppe med Tuppen idag me!! Hasar omkring i gårdagens fynd 2, en mysig, plyschig, beigig, ej frotteig och tung morgon/bad/mys-rock (Precis en sån jag letat efter i åratal :)Ja ja jag har varit uppe några timmar redan faktiskt, Hundrundan, frukost avklarad och nu ska jag snart hänga upp lite tvätt!!
Idag lyser solen lika fint som den gjorde igår & månen i går kväll ( försökte få till en månbild....... resultatet ?? har inte kört in bilderna i datorn, men månen var Fantastiskt iallafall, finns säkert nån på annan som är bättre på det där)........ håller på att ladda och iodningställa för Utflykten vi tänkt att åka på  idag........
Men först några små delmål som jag satt upp
  • Plantera om några små pelargoner till och två Stoora
  • Putsa av ett köksfönster
  • Bädda
  • Tvätta nån maskin till....
& kanske lite andra små saker som kommer i vägen.
Mot delmålen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja