fredag 18 mars 2011

Firar gräslig fredag....


....suck eller jag menar härlig
Clara med sitt efter, efterträtts ben å jag med ett nyss upphällt glas vitt Jurassic.....
Hela helgen ligger framför våra fötter o tassar, hi hi
Undra vad det blir? Vi får se.......
Vi har det säkert mycket bättre än K som seglar på Östergötland ;) en kall och sunkig ubåt, säkert.....men jag är lite avundsjuk på all god mat han brukar få serverad...... här får man nämligen servera sig själv några dagar till!

Men först:
  • Ta en runda med dammsugaren
  • Svabba av golven från katt tassar 
  • Värma lite god Älgköttfärsås med pasta till 
Sedan blir det en kvällsrunda med Clara.... man får motion när man har hund  :)
bästa sällskapet har alltid nån att prata med.

Tjiiing

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja