tisdag 29 mars 2011

Laptop kudde

Tänkte Blogga lite så här på kvällskvisten efter lite excelarbete!! Målaren har en dag ledigt!
Satte mig i soffan med lite te och några goda mackor....... vips har jag en hund brevid mig, en sötelök hund!!!
Som i väntan på lite smörgåsrester vilar huvudet på laptopen...... demonstrativt

Oj nu är smörgåsen slut och hunden vips borta.......

Nä nu får det vara färdig loggat och bloggat för idag, ska bara kolla statusen på mitt retro fynd på Tradera!!
Ska checka till örtodlingen oxå, tror minsann de ska få komma ur växthusen endera dagen för lite omplantering.

Från vår skogstur i lördags........är det Rambo där bakom sötelöken?
Riggade kameran i markhöjd i en sluttning för ett grupp kort med tidsutlösning.... tog detta innan då C var lite nyfiken på vad jag gjorde i mossan!!! Blev faktiskt två bra på oss alla, lite kul att testa när man har tid.

Nu ropar kudden Godnatt å sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja