söndag 29 maj 2011

Ack du Akleja


Frösådd i min drivbänk bland lavendlar, gullvivor och julrosor som jag satt ner som förvaringsplats från krukor och hinkar

För många ett ogräs men ack såååå Vacker

 Perfekt ta det lugnt dag i solen mellan molnen....... klippte bara gräset lite i några gångar för att jag inte kände för mer, planterade en hängkorg med dubbel röd petunia, vit lobelia och vit verbena,  softade, rensade lite ogräs och sopade ner lite ny sand mellan stenarna på köksaltanen vi la förra sommaren, var vid Skärsjön och doppade Clara, slängde några dummiesar med sådär avlämning, passade på att löddra in odjuret med lite hundschampo ..... lägligt hade hon rullat sig i nåt innan..... bäddade rent i sängen, gick en kyrkrunda med Inez å Clara, fotade bågarna på mig själv (tre kvar att välja) på nu  och mms till K, gillar samma som jag, lite kul.........

Nu en engelsk serie jag måste lägga ögonen på

See ya


1 kommentar:

  1. Hej. Du har många härliga blommor i din trädgård.
    Kram

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja