fredag 27 maj 2011

Rosmarinus Officininalis


blommar som en tok....... en häng variant jag köpte förra eller förra året igen kommer inte ihåg, en garagevinteröverlevare iallafall, i en gammal zinkhink från kockums som tjänat som vatten spann på ubåtarna, utskrotade..... ( jo man hade tunga zinkhinkar på ubåtarna förr, tror de användes till tex om nåt började brinna, langen går ni vet, med vatten hinkar....... har rätt många i min ägo.

Godmorgon förresten Idag är det ju fredag.......... hade superinspiration till blogginlägg igår, så detta autogenererade jag till idag 07.00,  Jobbdax innan långledig igen i dagarna tre

Efter jobb idag blir det nog en sväng till Skavkulla handelsträdgård för att botanisera lite och bota lite abstinens, eftermiddags tid om nå´n vill hänga på, efter Clara långöra rundan, givetvis, Smsa eller ring, vetja!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Milla.
    Vad sugen jag blir på att åka till Skavkulla,men det är ju lite för långt.Själv var jag till en superfin trädgård utanför Norrköping i går, Billbäcks trädgård.Massor med fint,skulle bara ha något, men som vanligt blir det lite smått och gott.
    G-B

    SvaraRadera
  2. Haha nu läste jag ditt inlägg, hade jag läst tidigare hade jag gääärna följt med :) Men då vet du till nästa gång! Kram

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja