onsdag 18 april 2012

Bland risiga lavendlar,,,,,,,,

Tittar dom upp..... lökarna jag tryckte ner i höstas, fick ju en hel påse av "Nelson Garden Carina"



Lääänge sedan jag redigerade och monterade i picknik.... tyvärr stänger sidan ner, imorgon!!!! :(((
Uppköpta av google + . Lite synd för enkelt och roligt sätt att arr kort, med fina typsnitt mm när man inte orkar att öppna upp krångliga photoshop.


  • för övrigt så har jag lagt in en kommentars granskning för det har hamnat massa skräp kommentarer på gamla inlägg..... ifall ni undrar varför er kommentar inte syns på en gång
  • imorgon ska Clara och jag på utflykt!!!
  • nedräkning till konstrunda och växtmässa -helgen den 5-6 maj.....


2 kommentarer:

  1. Hej sötnos! <3
    Va är det för puckon som skickar skräp kommentarer?!!
    JAA.längtar också till konstrunda och vårmässa!! Så kul.
    Va ska Clara & du.imon? Lediga??
    Hälsa Karl.Olle.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du, nötter antagligen.... Jaaa då ska vi "hygge oss" är mike med på att ha både barn och hund?? Jobb och sen en låååång promenad i byskogen :) Skypa precis med K-O puss

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja