torsdag 5 april 2012

Kalles önskemat

Så här ser kalles favoritmat ut, som han önskade sig när han var liten .....
O ibland även som vuxen.  En favorit i repris....
Idag serverad av K själv färdig när C o jag kom hem från hundrundan, idag besökte vi herrarnas fotbolls träning. ..... Imorgon är det match!!!

Clara älskade att slicka spenat stuvnings faten. .. En stark hund månde???

Imorgon är det lååååång fredag!!!!

Pratade m storebror i Vaggeryd i mobil  innan så Örat värmde som bakelit  måste Skype mer! !!!'

Katjiing!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar stuvad spenat! Va också min önskemat när jag var liten. Mums. Fast jag hoppar gärna korven, tar ett extra ägg istället. ;-)
    GladPåsk!! Hälsa K. Kram<3

    SvaraRadera
  2. Hey Jennypenny ja visst är det gottt...... Mums Glad påsk på er med puss o kram

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja