tisdag 3 april 2012

My god

Måste bara slänga in ett inlägg här att gör aldrig BIP testet om du är 40 plus !!!
S....tan vad träningsvärk jag har, vad ska det va bra för?? Bättre mindre flås och inte ha ont överallt, eller?

Förresten så har vi örådat här och klubbat den nya familjemedlemmens tilltalsnamn och kennelnamn
det blir RÅDIS ( Ismans Rådis) har ingen aning om det låter bra när man ropar det i skogen..... men är det inte ett lite underfundigt namn i allafall.... måste väl passa till en rådjurs drivande liten Petit?
Jag klippte det idag.... efter att funderat hade nämligen Rådie uppskriven men så när jag sa det några gånger så blev det Rådis..... blir kanske smeknamnet Råttan sen, betyder visst det i Stockholm!!!!!

Tack alla goda förslag på smakrika pastarätter och delikata styckningsdelar och rödtjuts modeller :)

2 kommentarer:

  1. Vilka gulliga valpar,det blir nog inte lätt att välja en sedan, när alla är så söta.Här uppe i Södermanland säger man också ibland rådis om råtta.Men det blir nog bra namn.
    G-B

    SvaraRadera
  2. Nja, jag jagade med en god vän i Sundsvall medan jag bodde där som ung och han kallade rådjuren för "rådisar" så för en rådjursdrivare är det välfunnet. Väl valt!

    JiN

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja