onsdag 11 april 2012

Claras Bukowski nalle

Senaste tillskottet i gosedjurskorgen.... just nu en favorit <3

"-Matte har precis nät shoppat på Paw of Sweden lite nya fräsiga hundkoppel till Rådis och mig..... koppar/guld till mig och cerise till valpen..... och nåt grenkoppel...... jag ska visst lära valpen att gå vid sidan!!!! Ha´ jag ska lära den allt jag kan!!!" 


Målarmästaregrannen har varit här ikväll och takveck målat mm imorgon målas tak...... till helgen ligger förhoppningsvis början av golvet och när det är på, är det tapeternas tur,  att rullas ut och klistras upp.... (Happy Home ringde idag och meddelade att de nu finns hemma för hämtning).... Längtar till det är färdigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja