fredag 20 april 2012

Mer fin mantra musik...

Att avsluta ett yoga pass med, eller en runda i skogen, ett arbetspass i trädgården, en hundrunda i regn, eller en jobbig dag!!

Chantra med!!!

För övrigt.....

  • igår var petit valparna tre veckor....
  • imorgon.....ska jag pröva att ta sticklingar av citronverbenan
  • .......kryzza lite...
  • .... påta i trädgår´n
  • .... ta slingan med de nu lite halvnya skorna och Claramaja
  • ....yoga & chantra lite
  • ....tvätta, plocka och dona...
  • ....... fast mest ska jag ta dagen som den kommer!!!
Trevlig helg 

2 kommentarer:

  1. Milla man kan inte säga att man ska ta dagen som den kommer när man gjort en att göra lista på 10 punkter hihihi du är för go! <3

    SvaraRadera
  2. Jenny, nää jag vet men ibland gör man inte som inte tänkt göra, liksom går utanför listan.... det är lite det som är grejen med att ta dagen som den kommer..... fast jag håller med dig.... listan var rätt onödig. Jag pratade ju världens bästa kock idag, Bengt :) kram

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja