söndag 15 mars 2009

Hundträning


Idag var vi på hundträning men i samma stund jag skriver det så kommer jag på att det är ju både husse och matte träning samtidigt För man får ju alltid nya tips och råd... nyttigt!
Clara var jätteduktig!! Jag fick tyvärr inga bra bilder för det var lite tråkigt väder och samtidigt passade jag en 4 månaders flatte valp som heter Diva, hennes matte var med på träningen med en annan hund.
I början slängde Clara lååånga blickar där vi satt och Kalle fick göra sig intressant för att få kontakt, sen gick det bra. Hon rymde en gång till mig men han fick henne att komma tillbaka, innan hon hann fram hela vägen till mig....ja ja
Här är i alla fall en bild när hon stirrar mot oss under uppvärmningen !
Några fler bilder på mobilbloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja