torsdag 9 september 2010

Färdig!


Laxlasagne med gröna ärtor & sallad till.......

Det blev både hiss och diss idag.... några ord från barnen:
De fick frågan om dom tyckte maten var god idag när de gick förbi köksdörren på väg till tvättning....

Sammy: "- Jag tyckte inte maten var så god för mig" Var det inget som var gott? "-Ingenting!!"
Kalle: " Mmmmm, jättevarmt"
Amanda: "- knäckebröden och fisken var godast"
Ronja: hann inte få någon fråga utan kom in i köket och sa: "- Jag tyckte maten var svinagod idag, jag åt två gånger"
Alexander: "-jag gillar inte lax, jag åt bara pastan"
Elina: tittar in och hinner inte få någon fråga... "Det var gott, Tack, Hejdå!!"
Lucas: "-Jättegod"
Rasmus: "-inte god" "-laxen var god"
Oskar: "- Mmmmm"
Isak: "- Maten var god!!" Grönsakerna då? "-Ärtorna, jag älskar inte tomat"
John: "-Gott!" Vad var godast? "-Fisken, såsen"
Bianca: "- Nej" Var det inget som var gott? "-Inget!!" Är du mätt? "-Ja"
Nils: ".- Gott, laxen var godast"
Isac: Kommer in och ställer sig i köksdörren.... "-Camiiillaaaa, det var jättegott!!!! (skriker)

Majoriteten hissar denna rätten idag å en del dissar......



Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja