fredag 3 september 2010

Inget!!!

Inget att blogga om idag.... kan man blågga om de?? Trött orkar inte fixa med kort jag tog häromdagen de kommer endera dagen.... Äntligen fredag igen och funderar vad man vill/kan/hinner/orkar med denna helgen...... har några målbilder framför mig iallafall
  • Söka av lite säkra kantarellmarker å ta hand om skörden
  • Tvätta några maskiner och hänga ut, för jag har beställt fint väder
  • Städa lite och fixa och dona
  • Hitta någon eller någonstans man kan "Palla" äpplen, känner för lite hemgjord äppelmos i frysen och lite äppeldricka kanske och en och annan äppelkaka
  • Åka till ett ställe jag länge tänkt och ta lite kort, hemligt än så länge...... kommer kort om jag kommer dit som jag vill
  • Följa med K och vaka på duvorna "Spännande" :)
  • Träna med Clara The Springer, ev vid Hobben där det tydligen bor tre fasankullar, SPÄNNANDE
  • Grilla med syster yster för Nu var det längesen!!!!
  • Zumba
  • Ingen fotboll för den dosen har jag fått tillräckligt idag,  live i F-stad och Landslaget i Tv soffan
  • Njuta..... kanske av ett glas vin
  • Fixa med blommorna, plocka vissna pelargonblommor och rycka lite tistlar i rabatten kanske.......
Over and out and Gooodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja