söndag 19 september 2010

Sista rosbuketten....

Tog jag in häromdagen..... ioförsig massor av knoppar på rosorna på framsidan, men dom hinner kanske inte slå ut.....


Redigerad i PSE 8.0 lite färgrikt centrum å text
Härlig helg, lite blåsig och regnig kanske.... skönt när man kommer in i värmen med rosiga kinder.
Hann med en stund i trädgården idag med att plocka undan lite hittade en hel hink med gosedjur som Clara släpat ut som nu snurrar i tvättmaskinen. Planterat en höstkruka med något svajigt gräs och kärleksört..... eg bara flyttat på grejer som ligger fel både ute och inne, sorterat bort massa tidningar man bara sparar på, besökt vallokalen ( det var som jag trodde ett lemmeltåg i byn....) Fikastund hos födelsedagsbarnet  brorsdottern med god fika.... nu är det valvaka som skvalar i bakgrunden...... snart snor jag fjärrkontrollen och kollar på en grej som jag har inspelad , ska bara skriva färdigt.

SEE Ya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja