måndag 20 september 2010

Sista drabbningen...

.... för i år med Damsjuan....i seriespel iallafall :) Nu tror jag skorna hamnar på hyllan ett tag.... kanske
stryk med 1-4 klicka om ni är intresserade och läsa det korta referatet

Lite roligare var det häromdagen då mina gamla tjejer som nu är F15 spelade sig till serie seger Jätte grattis till dom och ledarna, fick kortet dom tog häromdagen så jag la precis upp det på båda hemsidorna FTT och FGoiF

Igår ändrade jag lite här på sidan och tog bort lite blommor som blommar, det är ju inte sant för de är ju överblommade, höstade till det lite istället..... funderar lite på att ändra hela layoten och färger och så men kunde inte bestämma mig, en annan dag kanske.....

Fick precis en ingivelse att kolla in JiN fina sida, lite sugen på lite jaktäventyr....har väntat i tvååå låånga veckor nu!!!   ( K ligger efter med sin hörna kan jag säga) ....är ni intresserade av lite trampjakthistorier och andra galna upptåg surfa in på Jaktspanielinorr då´

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja