måndag 4 maj 2009

Andra matchen......



....för idag i igår .....var och kollade på Gabriels match FTT P11 där även 3 tjejer från vårat F13 lag var utlånade, här dribblar han av en av motståndarna....
Därefter åkte vi till Fäjö och gick en runda vid havet då slängde sig blötdjuret i vattnet, var bara tvungen och känna på lite sta´havs vatten!!!! Pälsen blir ju så fin när man blaskat av sig i havet och luktar friskt med en släng av tång....

Idag var vi på fotbollsträning och Clara var med givetvis jag stod och prata med en av de andra ledarna då kommer Clara i hundranittio och studsar upp på mig med framtassarna som bara hon kan göra, hon ville väl nåt. Jag far iallafall omkull stödbenet jag stod på känns som knät vrids ur led... grrrr va ont det gjorde.... Clara är jätte glad och pussar på mig när jag ojjar mig, det kunde gått värre... har vridit den knänleden ur led förrut och inte kunnat gå... men det gick bra idag.
Men jag kan säga att Clara har nya namn varje dag just idag var det j...ävla hunddjävul men bara en stund... såg nog ganska roligt ut.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja