lördag 16 maj 2009

Min planterings hörna....

...från en något konstig och sne vinkel. Hyllan jag fyndade på jem & fix är uppsatt och nu återstår det att sätta upp lite krokar på väggen till redskap mm Tänkte åka till Ronneby Brunns loppis imorgon och fynda lite Hittar jag inga gamla krokar kanske det blir några gamla skedar som man kan böja till och sätta upp som krokar, fick tipset av Siv. Vi får se.
Dagen har bla ägnats åt att prospektera på ett friliggande uterum/växthus/glaspaviljong/lusthus på en plattsättning i olika vinklar och ytor. Det är därför vi ligger här!!! Så just nu står det små pinnar i gräsmattan lite överallt.
Det är tänkt att den ska vara på gräsmattan utanför altanen med plattsättning runtom. Jag tänker mig något sådant här och Kalle har hittat detta alternativet .......... forts följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja