fredag 15 maj 2009

Nu har vi passerat mellan hägg & syren....


För nu slår snart Syrenen ut i full blom (någon hägg har jag inte sett)

Idag har var det veterinärbesök för vaccinering av 2 katter men eftersom Smilla inte dök upp tog vi med Clara istället och chansade på att det skulle gå bra att byta ut en katt till en hund.
Vi har bara en kattbur och en hundbur. Det gick bra, så nu får vi boka en ny tid till Smilla.

Sedan skulle jag på zonträning med våra -96 or, jag hade lovat vårat Skogsvallen till BFF instruktrörer, så det var bara att låsa upp omklädningsrum och låna ut koner och västar. bollar skulle resp förenings tjejer ha med sig själva. Första gruppen var ca 15 där våra 4 tjejer var med.
En förening dök inte upp med ca 4-5 som dom valt ut!!
Intressant att sitta och bara studera, många var jätteduktiga. Hur dessa två tjejer som var instruktörer ska kunna sålla bland dessa två grupperna på detta träningstillfället och ett till den 5/6 skulle jag tycka vara svårt iallafall. Jag är lite kluven till det här med att utse "talanger" i dessa tidiga åldrarna.... se mitt tidigare Talanger eller inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja