måndag 12 oktober 2009

Blåser ute och är kallt....

Idag tänder jag massor av ljus och drar upp filten till hakan ..... och filosoferar lite på vad jag borde göra, vad jag gjort och vad jag inte gjort.................

"När du gått omkring länge ute i blåsten och plötsligt går in i någons hus och han säger "- Du kommer precis lagom för en mumsbit av något slag!" - då vet du att det är en Trevlig Dag"

Nalle Phu ord idag för att jag kände för det.....

Älg jägaren och fågelhunden är hemma efter en lååång dag i skogen, John Blund har strött sömnpulver i bådas ögon. Clara har idag fått öva på att stå på Älgpass, medans älghunden har fått jobba i marken.
Emellan älgpassen zick zackades det en del i skogen, Två morkullor fick hon iallafall stöta och hon satt på studs, synd att älgjägarn hade fel bössa med ..........

Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja