onsdag 21 oktober 2009

Dagens jaktrapport. å lite annat.......

Fick mms av jaktledar´n om dagens skott, den gamle sköt en liten tjurkalv, enkelkalv från just "Jaktslottet" som Kalle satt i på premiären.... jagar man så skjuter man, K är ju inte anträffarbar just nu,  seglar under vatten på något hav,  någonstans i norden....

Dagen har annars förlupit som vanligt morgon runda med långörat och jobb, jobb jobb..... Hem och promenix med långörat igen + lite träning.... På dagen har Clara haft pensionärs utflykt i skogen runt Stensgöl, jätteuppskattat av både Clara och oss... med Siv och Gert, reserv matte/husse.....tyckte mig att det luktade lite blöt hund om henne när jag kom hem så hon har nog plumsat lite...... kvällen fortsatte med först ett pass fotbollsworkout, sen direkt ett pass jympa.... Svettigt käns nog imorgon.
Hem till ruskprick och ut en sväng, Dusch, tillverkning av varma mackor och grönt te..... å nu sitter jag här.... ska bara göra lite jobb på datorn, sen ska jag kolla på inspelat Bonde söker fru som är en av få serier jag följer.

Hoppas att alla planer går i lås och att vad som komma skall sker...... & att alla resor som görs går bra genom sverige och på haven..... Snart är det helg igen, bara torsdag fredag och sen är det några arbetsdagar å sen kommer Helgen igen. Man lever väl för att leva inte lever man väl för att Jobba??


Tjiiing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja