lördag 3 oktober 2009

MOHAHA!!

Regnet öser ner ute, dagen har fortfarande inte blivit ljus, om den blir det idag, vilar lite inför dagen bravader ska dra på oss regnstället och ge oss ut i Traket med Clara och se om det är några fasaner hemma,  sedan kanske det blir en runda och lukta efter lite harar, änder och rådjur kanske.....

Vilar även efter gårdagkvällens ledarträff som var en aktiv kväll med späckat schema, möte, badminton match i par !! (funderar allvarligt på att börja träna det ibland, då kan jag dra med mig K oxå och få upp flåset på honom) vidare lokalbussen in till staden och en bowling duell, där sopade Richard mattan och slog Strike efter Strike, jag själv kom igen på slutet när jag väl hittade ett bra klot . Sista anhalt innan taxin hem blev Sport baren O´learys för lite öl och mat, sen middag.... Summa = En super trevlig kväll väl organiserad av ordförande Richard.

See ya later.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja