onsdag 28 oktober 2009

Nystickat var det här......



....nepp, inte av mig men av svärmor Siv, hovleverantör i stickat, Tack så jättemycket.
Kommer värma jätteskönt i vinter.

Jag har länge i flera år varit ute efter en Fusk Olle, köpte en en gång på rea, men den börjar bli utsliten.
Mönstret är från Drops design och garnet kommer från  Ull och Lull. Blir kanske ett par tumvantar till oxå :)
Mössan fick inte ligga kvar när jag försökte arrangera ett kort, vände mig om och skulle ta kameran och vips så var mössan borta från bordet...... Clara like ull........


1 kommentar:

  1. Så mysigt hon ser ut att ha det!! Du kanske får sticka något eget till Klara! (Det kanske du klarar...) Whisky älskar också ullgarn! Det är nog något särskilt med det.
    Kram

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja