tisdag 6 oktober 2009

Jihuu, vi reser snart...

Efter mycket Surfande och många sena nätter så har vi till slut kommit till beslut, vi drar till Thailand igen, denna gången till Kho Lipe.....
Tåg till Köpenhamn biljetterna i postlådan idag :), flyg till Bangkok, Flyg till Krabi är bokat, biljetter i inkorgen, igår. Första natten bor vi i Krabi området, ej bokat ännu.
Sedan har vi bokat resort på Kho Lipe via mail, deposit betald, voager kommer med vändande mail i morgon...... resan från Krabi till ön löser vi på plats 3-4 tim bil/buss söderut sedan båt som går fort i ca 1 timme byte till båt som går lite saktare,  Longtail båt i ett par minuter... framme :)
Givetvis har vi ordnat hund & katt vakt :) med hus och allt...... Det var inget lätt beslut, men Clara har det bättre hemma :) med katterna
För er som känner mig så kommer jag använda mig av resedagboken , om det funkar..... Sex veckor kvar nedräkningen kan börja.... da damm

Sawadee

4 kommentarer:

  1. Åhhhh, vad det låter härligt!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli härligt :)
    Ellen, nästa gång kanske om några år, vi reser ju inte så ofta :) Milla

    SvaraRadera
  3. Underbart! Resdagboken säger du? Ska genast söka!! Det måste jag ju följa så klart. Kram!

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja