torsdag 19 november 2009

Efter stormen kommer lugnet....

Stormen har bedarrat. Ja som det stormade här igår, vindarna ven och regnet pisskade på tvären, men vi var nog rätt så skonade ändå om man jämför med Skåne. Ibland har man tur att man jobbar inomhus. Kalle blev försenad från jobbet igår pga båtar som slet sig och höll på att sjunka, antar att det var någon liten snurre båt eller nåt som inte var fastsurrad ordentligt av någon klåpare eller en basse, kanske.
Media uppbådet har oxå lugnat ner sig, det var lite tokigt här igår.

Satte faktiskt morgonkaffet i halsen i morse när jag hämtade in tidningen, stoor bild på förstasidan i BLT.
Sydöstran var lite diskretare med "scoopet" men mycket finare bild på typ 4e sidan.... kanske för att Clara var med oxå. Fint skrivet av båda, var lite orolig för hur dom skulle få till det, allt kan ju uppfattas olika och vinklas lite hur som helst. Vi får väl se hur fortsättningen på denna "storyn" förlöper, hur det blir; om det är upp som en sol & ner som en pannkaka med vårat kändisskap :)
En vecka kvar innan dom stänger röstningen och korar Sveriges bästa granne. Vi ligger bra till,  3e plats med 21% , så än kan ni inte räkna bort oss, eller tänka "dom sitter säkert" ha ha
Längst ner på aktuell ställning sidan står det Ställningen är att betrakta som preliminär. Endast en röst per person är tillåten och i det slutliga resultatet kommer hänsyn att tas till ev. dubbelröster.
 Såå ni som ännu inte röstat.......
Rösta Rösta Rösta (ja jag vet jag börjar bli tjatig.... sorry)

Nä nu skulle jag egentligen skriva på ett protokoll eller två och slänga mig över stryktvätten, ligger visst lite sommar kläder i botten som kan vara bra och ha snart..... Men först ut med Clara på kvällspromenix. Får visst göra allt sj idag Kalle passar visst några båtar och drar i några tampar eller nåt, Vakthavande kallas det visst.

Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja