fredag 20 november 2009

Vilda horder från norr....

Fick ett mail häromdagen från våra nya vänner i norr, Stefan & Annelie, Francisco & långöronen.
De har dokumenterat och textsatt sin upplevelse och sina intryck från sitt Blekinge besök hos oss för några veckor sedan, på sin fina hemsida Jaktspaniel i norr
Alltid lika kul att gå in och läsa deras vecko ord som dom uppdaterar, jag tror på måndagar.
Veckobilden just nu är brosan Fawito Chiva, diplomvinnare på Spaniel SM, Jättefin med en kanin på väg in till husse Thomas Andersson.

Clara har fått ett nytt namn av norr, Snorkfröken. Ser väldigt snorkig ut på en av bilderna där som Annelie tagit, den i raden med svanarna. Passande namn på henne, ibland. Jag kallar henne ibland för Snörpan, tror det betyder ungefär samma.

Letade i min portfolio efter en snorkfröken och hittade........ en mösstjuv... lite snorkig och märkvärdig.....

Fixade lite och la till lite text i photoshop.com  Lite kul när man har tid och lust.

Idag är det äntligen Fredag igen och Semester från och med NU...... och jag har inte hunnit tänka eller säga en enda gång ännu, "-jag tycker det känns som om jag har glömt något"
Bådar gott.......



Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja