fredag 6 november 2009

Kallad till Polisen... fredag å allt

Jag fick ett sms från Polisen att jag ska infinna mig på stationen ASAP!!!!  Ooops jag har väl inte gjort nåt??
Nää det var bara Passet som kommit, yes det gick fort, så,  då var resan räddad.  Ska passa på att göra lite andra ärenden när jag ändå är i Stan, hämta lite solskyddskräm oxå så jag inte bränner mig i den starka solen...Nu finns det väl inget som kan stoppa oss?
Men men det hinner rinna mycket vatten under broarna innan vi är där, man ska väl inte ropa hej förrän man är över bäcken.... eller?
Får väl oxå se hur många resor man hinner fylla passboken med denna gången innan det är dax för ett nytt, det nya varar i fem år istället för 10, och fingeravtryck fick man lämna ochså, snacka om att man är identifierad, nu får man passa sig!!! Kan tycka att passet är lite för tjock med för många sidor att fylla, för en sån som tänker på ekonomin och miljön, reser inte så ofta och kort, utan längre och mer sällan!!

Fint var det iallafall med sidorna tryckta med svenska orter, landskap med landskapsblommor/växter....

Fredagkvällen viger vi till syster yster med familj, det var faktiskt väldigt längesedan vi träffades nu fast vi bor så nära.... nextdoor.
Nu är kvällen snart slut och Inez, "Nope" ungen har somnat in blivit hemburen...... Nope är det nya just nu istället för att säga nej till allt.

Här hjälper hon till att diska lite och äta lite fredagsgodis...... hon sa precis att det var köttbullar och makaroner i diskvattnet, vet inte om jag ska tro henne, vi åt ju tacos.....

Clara gjorde fynd på väg hem från kvällsrundan, en upphittad Inez strumpa.......

Imorgon far vi till Spaniel SM 2009 vid Bäckaskogs slott utanför Kristianstad ,ska bli spännande och roligt.

Trevlig Helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja