torsdag 12 november 2009

Tillbaka på banan.....

Pigg & frisk igen jippie

Efter jobbet tog Clara och jag en lååång runda vi hann det innan mörkret föll idag. Hittade lite fynd på vägen ett utbrunnet gravljus som hon apporterade in, och ytterligare ett som jag såg. Sedan fortsatte vi vår promenad/springa runt och snöka...... på en låång rakstäcka längs kyrkmuren släppte jag de två ljusen med mellanrum, stannade och körde ut, apport. Clara Jätteglad, Sprang och hämtade raka vägen tillbaka, instudsande och levererade ett par sådana lååånga.
När jag kom hem upptäckte jag en röd sko på skohyllan som varit borta i 2-3 veckor, den hade Clara plockat fram innan idag ur Slånbärssnåren på baksidan hmmm som jag letat efter den.... undra vad mer som göms där???
Nu får vi bara hoppas att Kalle blåvinge håller sig frisk och inte får för mycket biverkningar efter vaccineringen han fick idag. Vi måste ju vara piigga till helgens Bravader

Nytt Nalle Phu ord idag oxå:

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh.
"Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".




Tjiiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja