torsdag 4 februari 2010

Änglalik.....

Änglar kan man inte har för mycket av tycker jag. Sagt och gjort beställde en Tilda ängel från Panduro för nu ska här pysslas  ( ja eg beställde jag två men en fanns inte på lager....)
Snacka om att jag blev förvånad när jag öppnade paketet och påsen
Oj vad många delar..... hu, hur ska detta gå??
Undrar hur detta slutar?  (Jo jag hade faktiskt betyg 5 i syslöjd & hemkunskap = MVG.)
Antingen fixar jag det själv, Galant. Nu snurrar tankarna lite, innan jag ens börjat Pyssla. Så här snurrar det ungefär i huvudet kan jag erkänna;
Antingen ropar jag på Kalle (det är faktiskt alltid han som syr i knappar i detta huset om det behövs, plus slår in alla paket), eller så ger jag bort det till någon mer fingerfärdig kompis, eller så får K mamma färdigställa det och så får jag tillbaka en fin Tilda Ängel........... Tålamod, tålamod
Ska bara bära över symaskinen från syster yster...... om vi hitar den hi, hi
Tur det var med en how to do manual.... Wish mee good luck!!


Tjiing


3 kommentarer:

  1. Lycka till!! Ta en sak i sänder så går det nog bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att du hänger på trenden. Jag tycker verkligen du skall försöka själv för jag vet att du klarar det.
    Jag har också mönster till en Tilda Ängel, men har inte börjat ännu, får se om det blir till helgen.
    Lycka till.

    SvaraRadera
  3. Tack Jullan och Lobben för hejar ropen.....

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja