söndag 14 februari 2010

Kärleksfull....

Jaha idag ska man vara extra, extra mycket kärleksfull, precis som man inte var det jämt........
För er som råkat missa att det Alla Hjärtans Dag idag, jo det är faktiskt det.... enligt tidningarna.
Måste man ha en dag på året som visar alla man känner och sin käresta att dom är lovely?????
Lite löljligt är det,en grej till som industrin ska tjäna pengar på och på miljöns bekostnad, eftersom det är massa onödiga, billiga, simpla saker som produceras och ska säljas i massor till lättlurade konsumenter.

Jag är inte en av dom, ha.

Jag tycker det kan räcka med "Jag älskar dig" en gång om dagen istället hi hi eller kanske en gång i timmen :)

OJ nu måste jag publicera en favorit i repris till mina darlingar´s ära Kalle å Clara



<3 <3 <3 Love is in the air <3 <3 <3


2 kommentarer:

  1. Kärlek är att gå ut i skogen tillsammans människor och långöron en strålande solig och faktiskt mild vinterdag. Det har vi gjort. Kommersiella kan vi vara på den helt vanliga tisdagen då vi veckohandlar sådant som behövs, mat o dyl. Handlarnas påhittade kra(ä)mardag klarar vi oss utan, det håller vi med om!!

    JiN

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja