lördag 20 februari 2010

"-Djävla OS"......

.........är ett uttryck som myntades här hemma härom morgonen........efter femte dagen i rad denna veckan som familjen försov sig........ hmmm kan man skylla på OS hela året? då frågade jag..... nej det kan man nog inte, nej man kan inte skylla på varken snön, snösvängen var här tidigt i morse och plogade upp en vall framför garageuppfarten, jag hittade inte nycklarna, hunden smet och jag fick inte in henne, jag hittade inte mobilen, klockan ringde inte!!, jag kände mig lite sjuk men blev bra, det ringde precis innan jag skulle gå, jag hade jäääätte många saktkörande bilar framför mig, det var halt, jag var tvungen att hinna dricka Kaffe....
ja man kan hitta på mycket :) INTE OK

På tal om OS så dominerar tablåerna av just OS..... det är då man spelar upp något inspelat som man inte sett tex Succeduon Anders & Måns, Landet Brunsås eller Klara & Mia

Sport är ju fantastiskt men i lagom stor doser när OS och VM går så blir det såååå intensivt, fast det är kul och enastående bedrifter som genomförs av t ex  tjejen med Höög smärt tröskel Anja Pärson , spexaren  Björn Ferry ,(backhopparen från Schweiz Simon Ammannn ) eller Charlotte Kalla allas vår Kalla.
Uppdaterat inlägg efter silver medaljen igår till ännu en positiv tjej Anna Haag
ibland är det kul att vara svensk, om man så bor i söder eller norr!!!
NÄhä vi skottar väl vidare......

Tjjiiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja