söndag 21 februari 2010

Photo by

Me

 Senaste nytt! Nu ska här läras att redigeras, monteras med mera.... har uppdaterat från 3. till 8.
Ska bli kul. Hade tänkt gå en en fotokurs men det blev en uppdatering av photoshop istället. Nu slipper jag passa en tid till en gång i veckan och sparade några hundra ;) kanske inte går att jämföra riktigt, men men
 K var först ut efter installationen, här är bakgrunden svart vit och kartongen med APE 8 är i färg, finns mycket man kan göra........
I skrivande stund har jag en kurrande, mjuk, prickig Sally katt som nackkudde ....... Os som skvalar på Tv:n i bakgrunden, en varm kopp te som snart är slut....... när den är det, är det dax för kvällsrundan med Clara, ut i kylan...... tittar på mina skrangliga risiga Pelargoner som jag räddade in igår faktiskt å gav lite vatten, tänkte låta dom acklimatisera sig lite sen ska jag på dem med sekatören, om några da´r eller så, (tänkte inte begå samma misstag som förra året då jag råkade ta en sax för jag orkade inte gå och leta reda på en sekatör, som resulterade i en arbetsskada i några fingrar.......)
Nehe nu är Teet slut!!!

SEe Ya

2 kommentarer:

  1. Lycka till!! Jag har elements 7 här och har försökt lära mig lite smått... Det finns så mycket man kan göra och tyvärr glömmer jag det jag lär mig. Tur att jag har en dotter som har lättare för sig än jag...

    Mina pelargoner väckte jag till liv idag och här finns sticklingar att hämta!(ifall de rotar sig förståss!!)
    Ha en bra vecka! Juliane

    SvaraRadera
  2. Tack Jullan. Man får ta lite i taget.
    Hoppas sticklingarna tar sig :) Vi skulle ju ta en snöpromenad med vovvarna någon dag. Ha en bra vecka själv :)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja