fredag 19 mars 2010

@ after work.....

Helt utsjasade firar vi veckan som gått med ett glas vitt vin......

Eftermiddagen träffade vi, jag & Clara. Jullan och sheltien Whisky för en promenad som vi pratat om länge....... det blev en rejäl runda på skogsslingan som slutade med pulsning i snön genom skogen för jag sa att stigen kommer snart.... tyckte jag gick rakt på stigen ..... K var ju inte med min levande kompass, ah tänkte väl att jag klarar det själv...... hamnade på en stig till slut fast inte den som jag tänkt.... undrar om dom gå på promenad med oss fler gånger i vår by???

Lyssnar på Rolandz senaste på Spotify, Jajamen..... ja dansbandsmusik lite knasigt kanske men roliga texter....  ( Robert Gustavsson ) sökte på youtube för att bjuda er på ett smakprov .......
Varsågoda


Nu måste jag hjälpa till med maten lite grillad tonfisk med hollandaise.... slit och släp
Trevlig Helg
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja