torsdag 11 mars 2010

Fawito dogs


Här poserar tre av syskonen Fawito "skåningarna" Coffi, Chiva & Clara våren 2008 när vi var nere på besök och lite träning. Här skulle det tas gruppfoto på dom.... I verkligheten sitter Clara ca 1,5 meter ifrån, lite reserverad, Coffi och Chiva känner varandra lite bättre, sitter "lite" tightare.

Bilden är redigerad i PSE, vi (K) flyttad helt enkelt ihop Clara med de två som redan satt så fint ihop :)
Är inte tekniken fantastiskt...... om man ändå hade lite mer tid så man hann hålla på med det mer......
Sedan la jag till lite text via PSE...... brukar göra det via photoshop.com lite enklare, lite fortare
Jag själv var på lite budget genomgång med min kassörskollega Rydell...... det är kul att lära sig nya saker..... ännu roligare när man kan dom!!!!

Nää nu ska jag nog räkna får........ Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja