söndag 7 mars 2010

Inez bus......



Var här på besök en stund i går kväll, vi dissade Melodifestivalen och lyssnade och sjöng till låtarna på skivan som tillhör den gröna Barnkammarboken; bland annat Pettsons gård, fem små apor, Grevens hund, Tänk om jag hade en liten katt........

Väldigt glad för Clara, kramar henne ofta Plötsligt sa hon "- har Clara badat? Hon luktar gott"
Nä det har hon inte gjort sa jag jo, förresten öronen fick sig en avtvättning idag för jag har klippt dom.

Skulle inte sova över bara hälsa på en stund, sen sa hon plötsligt väldigt själsäkert att hon skulle sova över, slutade med att hon ville gå hem, jag hade ju ingen välling här........ då var hon Trööött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja