fredag 26 mars 2010

Clara på SPA....

Här frotteras det efter avsvabbning av underrede så det står härliga till eller just här är vi färdiga och har en liten photosession........... ja ja ibland måste man ställa upp!!!

Innan var vi ute och körde lite olika övingar Matte och jag japp, jag var superduktig körde klockan klockrent....... raka vägen tillbaka, studsade in och satt på studs och avlämnade raskt =Matte Glad

Imorse på kisserundan glömde matte visselpipan och jag fick nos på fasaner på baksidan,( jo dom är tillbaka)..... stötte två stycken och yrade lite när dom flög upp, stannade och undrade vad matte ville när hon tjoooade så hela byn vaknade...... fr om Nu går vi tydligen inte ut lösa på baksidan fler morgnar hörde jag nåt om som dom pratade om här innan...... å visselpipan skulle vara med, efter kissning ska det göras en avsökning av baksidan och slå två flugor i en smäll.



 Maybe I`ll be back tomorrow in a "krokus" photosession
Trevlig helg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja